CrossFit Team Christmas Challenge

Testakadémia Érd

A csapat tagjai: Huszár Éva, Tomor Barbara, Páldi Péter és én.

Az összesitett eredmények után a 6. helyet sikerült elérnünk.

WOD1:

Rope climbing 7' AMRAP

11db, én csak 2db-al járultam hozzá ehhez, azt is lábkulcs nélkül...:S

WOD2:

AMRAP 6' Deadlift 1RM: Barbi 60, Évi 110, Peti 200, Én 160kg

AMRAP DU 4': 85

WOD3:

Prowler push 50m: Barbi 40kg, Évi 80kg, Peti 120kg, Én 160kg   2'26"

Ahogy azt egy csapatversenytől várni lehet, egy nagyon jó hangulatú, izgalmas, fordulatos összecsapáson vagyunk túl, köszönjük Maoéknak a kitűnő szervezést, és gratulálunk minden versenyzőnek!!!

 

Szerző: börni  2011.12.18. 12:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bgtraining.blog.hu/api/trackback/id/tr483472752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása