1st round 

Alcatraz - Testakadémia Orange

Egyértelműen az esélytelenek nyugalmával érkeztem a versenyre, hiszen az ország legjobb crossfit-ese ellen kellett "párbajoznom" (Kovács László), ami ugye sok reménnyel nem kecsegtetett, de úgy gondoltam, hogy magammal még mindig tudok versenyezni, nem mellesleg úgy, hogy olyan valaki dolgozik mellettem, aki legalább húz is magával. A versenyt megelőző két hétben azon imádkoztam, hogy ne húzzak olyan feladatot, amiben van hand stand push up vagy double unders. Noh, hát az első bejött, nem húztam, a második duplán nem. A második és harmadik feladat gerincét is a dupla tekerés adta. Remek. Igaz, a verseny szabályzat megengedte volna, hogy leskálázzam (1dupla=3szimpla), de úgy voltam vele, hogy egyébként sincs esélyem a Lacee ellen, akkor meg miért ne csináljam a kiírás szerint. Utólag nem bántam meg, hiszen már ezalatt az egy verseny alatt sokat fejlődtem a duplában, hiszen az elején még "pihenten" is csak max 2-3 ment egyben, addig a végén kipurcanva is ment 2-szer egymás után 10.

1. feladat "súlyemelő"

5min amrap 40kg

-7 deadlift

- 7 power clean

- 7 front squat

- 7 press/push press

2. feladat "saját testes"

50-40-30-20-10

double unders

situps

3. feladat "vegyes"

3rounds(3 clean&jerk - 10toes2bar)

50 double unders

2rounds(3 clean&jerk - 10toes2bar)

30 double unders

1rounds(3 clean&jerk - 10toes2bar)

10 double unders

www.harcosok.hu/HCC_jgyk/jegyzokonyv_CSOB_Alcatraz_Testakademia_O.pdf

Szerző: börni  2011.01.24. 17:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bgtraining.blog.hu/api/trackback/id/tr752610313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása